MPK Serbu & Rampas Barangan Peniaga Di GM Klang

MPK Serbu & Rampas Barangan Peniaga Di GM Klang,,ok:Semalam berlaku sedikit kekecohan berhampiran GM Klang apabila sekumpulan peniaga kecil melayu di rampas barangan perniagaan mereka oleh pihak MPK Klang. Ikuti sedikit luahan pakcik Tam cendol antara salah seorang peniaga yg kerap berniaga disitu.


Kejadian dekat GM Klang..aku cuma harap orang ramai yg ad rakaman adik aku Hasif Shahriff yang kena sentuh dulu dengan MPK tolang whatapps nombor ni 011 28144116..sebab aku nak bawak bukti kukuh..kena angkut aku x kisah tapi pihak MPK tolak adik aku dulu tu aku x boleh terima..padahal adik aku cuma nak ambil tong air biru tu kejap je sebab nk isikan air untuk costumer..tapi pihak MPK yang mula tolak adik aku..jadi aku harap orang yang ada video adik aku kene tolak dengan pihak MPK tu dapat bantu..aku akan bawak benda ni ke balai..mohan viralkan.




MPK bertindak terhadap peniaga (majoritinya melayu) di GM Klang siang tadi...~ Kejadian dekat GM Klang..ak cuma harap orang ramai yg ad rakaman adik aku Hasif Shahriff yg kena sentuh dulu dengan MPK (minit 2.05) tolang whasup nombor ni 011 28144116..sebab aku nuk bawak bukti kukuh..kena angkut aku x kisah tapi pihak MPK tolak adik aku dulu tu aku x boleh terima..padahal adik aku cuma nak ambil tong air biru tu kejap je sebab nk isikan air utk costumer..tapi pihak MPK yang mula tolak adik aku..jd ak harap orang yg ad video adik ak kne tolak dengan pihak MPK tu dapat bantu..aku akan bawak benda ni ke balai..mohan viralkan.viaSyuk Shahriff
Posted by Video Viral on Sunday, 28 February 2016


Vid ke Dua----> Pak Tam Cendol Belasah MPK
Vid Ke Tiga---> Pak Tam Cendol Belasah MPK (part2)

via
Syuk Shahriff

0 comment... add one now