Suami Isteri Luah Kekecewaan Terhadap I-City

Suami Isteri Luah Kekecewaan Terhadap I-City,ok: Kisah dipetik dari pengalaman pasangan suami isteri yang kesal dengan pengurusan/sistem baru permainan di I-City seolah-olah mahu mencekik duit para pelanggan, terutamanya pada mereka yang mempunyai anak kecil di bawah ketinggian 90cm.

Suami Isteri Luah Kekecewaan Terhadap I-City

Kisah malam tadi. 1st time tengok en.suami marah macam singa weyh. Kalau dia tak puas hati biase akan tahan. Tapi tidak kes malam tadi. Gara-gara I-CITY SHAH ALAM. Pengurusan yang macam mane tak tau la. Asik tukar sistem. Tapi tak bagitau secara jelas. Kite pergi sana nak menghiburkan anak. Sistem sebelum nie nak main kena topup i-card. Pastu pilih la mainan apa yang korang nak main tu.

Sebelum nie ada je prmainan yang budak bawah 90cm boleh main tapi dengan pengawasan ibubapa. Tapi malam tadi haram punye cerita. Anak dah nangis nak main. Then kite pun topup la i-card tu TANPA diberitahu ada permainan yang hanya bole main dengan menggunakan i-card tu sahaja. Dan TANPA diberitahu bahawa budak tinggi bawah 90cm tak boleh main permainan yang sedia ada.

So kite ingat sistem macam sebelum nie la kan. Ok. Cerita seterusnye anak aku pun excited la nak main permainan yang ada kat situ semua. At the end pergi situ tak bole main pergi sini tak bole main.

Anak aku dah nangis2 nak main. Dah tu apa yang boleh main. Orang yang jaga setiap permainan tu cakap kena guna REBEN kat tangan. Pulak dah. Kalau nak REBEN tu kena bayar package. Package dia rm55 setiap sorang. Perghhhh. Tadi mase laki aku topup tak dikabornye dah gune sistem package REBEN tu. Dah topup baru tahu. Giler la kan. Husband aku dah angin sebab penat semua bende tak boleh main.

Last2 aku cakap kat husband aku suruh mintak la balik duit yang kami topup i-card tu. pong pang pong pang. Orang i-city tu cakap sistem dah lain. Aku tak tau la apa yang dia terangkan kat husband aq. Sebab aku tengah coolkan ank aku. Nak dijadikan cerita dia tak bagi duit yang kitatorang topup tu. mmg mati2 dia tak bagi. Wah sedap je kan nak ambik duit tu. Husband aku bising2 then orang tu cakap hanya 7 permainan je bole main gune i-card tu. bengong. Tadi masa topup tak nak caakp. Dah tu kitatorang pun pergi la yang 7 permainan yang dia cakap tu. pergi punye pergi tak boleh main jugak. Wah api kemarahan dah tinggal nak meletup je. Alasannye cakap anak aku tak cukup ketinggian 90cm. Perghhhh. Angin la husband aku tu. Hampir gaduh. Sebab husband aku dah bertekak dengan orang i-city tu.

Dia nak pecahkan barang2 yang ada kat situ tapi control sebab tengah pegang anak. Last2 orang tu cakap hanye bole main yang bende bulat pusing2 tinggi tu apa bende ntah namanye. Aku tak nk ingat. Dengan perasaan marah n hampa. Lpz naik bende tu terus blah je. Tak de tunggu2. Sekian.

‪#‎Untuk‬ korang yang ada anak kecik bawah 90cm xyh la g. Kalau x tahu sistem dia buang duit n tenaga je
‪#‎I‬-CiTy hanya nk untung semata2 je tanpa mngire korg untung ke rugi. RM55 sorg. Da brape keuntungan kt situ. Kalau xbg tahu bdk bwh 90cm xleyh maen semua prmainan kt situ rugi je bayo weyh. Rugi segalanye. Grrrrrrr. -video viral

via
Dilah Sholeh

0 comment... add one now