Doakan Yang Baik-Baik, Sampai Masa Saya Akan Beritahu Sendiri ~ Dato Siti Nurhaliza

Doakan Yang Baik-Baik, Sampai Masa Saya Akan Beritahu Sendiri ~ Dato Siti Nurhaliza : "Apa yang dikeluarkan adalah komen daripada sumber terdekat. Kalau daripada saya sendiri, tunggulah waktu yang sesuai,” kata penyanyi tersohor Datuk Siti Nurhaliza, 36, mengenai spekulasi mengatakan dia kini hamil dua bulan..

Doakan Yang Baik-Baik, Sampai Masa Saya Akan Beritahu Sendiri ~ Dato Siti Nurhaliza

"Perkara baik doakan saja yang baik-baik. Jika sampai masanya, saya akan beritahu sendiri. Tak perlu dengar daripada sumber," katanya.

Berita kononnya Siti hamil tersebar selepas penyanyi lagu Jaga Dia Untukku itu memuat naik gambar susu kambing dan kurma di akaun Instagram miliknya, Ahad lalu.

Siti Nurhaliza Mengandung 2 Bulan

Tindakan Siti dan suaminya Datuk K yang tidak mengesah dan tidak menafikan berita itu turut menguatkan dakwaan bahawa penyanyi itu sebenarnya,hamil.

via
http://www.hmetro.com.my/node/92757#sthash.alBPt5m7.dpuf

0 comment... add one now