Sila Delete Post Ini Sebelum Saya Ambil Tindakan - Dato Ac Mizal

Sila Delete Post Ini Sebelum Saya Ambil Tindakan - Dato Ac Mizal : "Sila delete post ini sebelum saya ambil tindakan Perundangan!ini adalah kerja blogger tentangartiss dan bukan dari saya.Saya tidak pernah memberi sebarang komen dan tidak langsung melayan mana mana pihak berkenaan isu yang tidak ada kena mengena dengan saya."

Sila Delete Post Ini Sebelum Saya Ambil Tindakan - Dato Ac Mizal

Begitulah tulisan/amaran dari pelakon, pelawak, penyanyi dan pengacara Ac Mizal kepada blogger "tentang artiss" menerusi posting yang dimuatnaik mereka hari ini.

Sebagaimana yang diketahui, Gegar Vaganza minggu lepas panas kerana Bienda anak kepada penyanyi Sheeda tampil meminta M. Nasir dan Ac Mizal memohon maaf kepada ibunya kerana memberi komen yang mengaibkan ibunya.

M. Nasir memberikan komen “putera mencari princess tapi rupa-rupanya terjumpa dengan emak princess” dimana menyentuh mengenai usia Sheeda yang mahu berlakon sebagai puteri raja yang kemudiannya disambut ketawa audiens.

Manakala Ac Mizal pula menyambut komen M Nasir dengan berkata; “aku dah agak dah… aku dah agak dah…”.

#Tinjauan admin tadi mendapati post berkenaa telah hilang.

via
FB Ac Mizal

0 comment... add one now