Kerana Lori, Bas Pelajar & Guru Terbalik

Kerana Lori, Bas Pelajar & Guru Terbalik: Kalau kisah Myvi masih hangat, sebelum ini kami pernah berkongsi video pemandu lori yang tidak sabar dan memotong kenderaan lain diselekoh dalam keadaan hujan lebat...

Kami kesal dengan sikap sikap pemandu kenderaan berat yang kurang ajar, dan merasakan mereka besar, kuat hingga memandu secara bahaya tanpa memperdulikan kenderaan lain.

Kerana Lori, Bas Pelajar & Guru Terbalik

Terbaru apabila kumpulan pelajar dan guru hampir maut apabila bas mereka terpaksa mengelak sebuah lori yang "makan jalan" hinggakan bas mereka terbalik (sisi) seperti yang dilaporkan Mymetro.

Empat puluh pelajar dan dua guru Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Agama Tun Ahmadshah Inanam, cemas apabila bas mereka terbabas sebelum terbalik di Jalan Papar lama berhampiran Kampung Kawang, Papar.

Dalam kejadian 12.20 tengah hari itu, seorang pelajar patah tangan, enam cedera manakala baki tidak cedera.

Pemandu bas yang hanya dikenali sebagai Hazle, berkata ketika kejadian bas membawa 40 pelajar itu dalam perjalanan dari Kota Kinabalu menuju ke Keningau untuk menghadiri program akademik.

"Sebaik tiba di lokasi kejadian, sebuah lori dari arah bertentang dipercayai masuk laluan. Saya cuba mengelak dan menyebabkan bas terbabas dan terbalik,” katanya ketika dihubungi.

Pemangku Ketua Polis Daerah Papar, Asisten Superintendan Azhari Zakaria ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan siasatan lanjut masih dijalankan.

Terdahulu, sepasukan anggota Jabatan Pertahanan Awam Malaysia (JPAM) Kota Kinabalu dikejarkan ke lokasi kejadian untuk membantu dan membawa pelajar yang cedera di bawa ke Hospital Papar.



Ehh Faez Larhh berkongsi video mengenai sikap pemandu trailer ini bersama kami....tq.
Posted by Video Viral on Monday, May 4, 2015


via
http://www.hmetro.com.my/node/49758#sthash.FUobCyaf.dpuf

0 comment... add one now