Kau Makan Jalan, Kau Pulak Yang Tak Puas Hati

Kau Makan Jalan, Kau Pulak Yang Tak Puas Hati : Seorang lelaki yang baru saja pulang dari masjid dimaki seorang pembuli jalanraya kerana di dakwa hampir melanggar kenderaan yang dipandu si pembuli dalam satu kejadian yang dikatakan berlaku di Plentong, Masai.

Kau Makan Jalan, Kau Pulak Yang Tak Puas Hati

Pergaduhan mulut tercetus apabila seorang lelaki berketurunan Cina itu tidak berpuas hati dengan cara pemanduan seorang lelaki Melayu yang didakwa seakan mahu melanggar kereta Myvinya.

“Apa masalah you, kalau tak ada masalah you jalanlah, saya pun terkejut, sebab you masuk saya punya jalan,

“Terpulang pada you, sebab you masuk ikut jalan yang salah kalau saya langgar pun memang betul sebab you salah, kenapa tiba-tiba tak puas hati” kata lelaki Melayu itu mempertahankan tindakannya.

Lelaki Melayu itu turut menasihati pemandu tersebut agar meminta maaf kerana kesalahan yang dilakukannya itu agar perkara itu dapat diselesaikan dengan cara yang baik.

“Apa pasal saya mau minta maaf, ini jalan bapak you punya ka, you sudah belikah?

“Awak ingat, awak siapa.. pada mata saya awak ni babi tau?

Pembuli itu turut menunjukkan isyarat-isyarat lucah sebelum beredar meninggalkan tempat kejadian.


Seorang lelaki di maki pembuli jalan raya...walhal dia yg makan jalan abg nih...Nasib baik abg ni pun jnis penyabar orgnya..bru je blk masjid...tempat kejadian di Plentong Masai Johor..
Posted by Video Viral on Saturday, April 18, 2015


via
http://www.suara.tv/2015/04/19/video-ini-jalan-bapak-you-kah-babi-you/

0 comment... add one now