[VIDEO] Belasah Bangla Carwash Kerana Duduk Kerusi Kereta Range Rover

[VIDEO] Belasah Bangla Carwash Kerana Duduk Kerusi Kereta Range Rover : Satu video menjadi viral dilaman Facebook kerana tindakan melampau seorang lelaki melayu membelasah seorang pekerja Bangla yang pada pandangannya berpakaian kotor dan tak layak masuk serta duduk didalam keretanya Range Rovernya.

[VIDEO] Belasah Bangla Carwash Kerana Duduk Kerusi Kereta Range Rover

Menurut sumber asal yang memuatnaik video ini, bukan setakat membelasah Bangla tersebut, bahkan lelaki itu turut meminta wang gantirugi dari pemilik carwash sebanyak RM1,000. (kononnya pakaian bangla yang kotor telah mencemar kebersihan kereta mahalnya)

"rakaman cctv seorang lelaki melayu memukul seorang bangla yg tgh cuci kereta kerana marah bangla masuk dalam kereta dan myebabkan keretanya kotor... mungkin bangla tu kotor berpakaian lusuh dan hina... 

kemudian tidak mahu membayar sebaliknya meminta wang rm1000 kerana duduk dan mengotorkn keretanya ketika mengelap cermin...

siapa pun kita, sekaya mana pun kita... jgn terlalu angkuh dan bongkak dgn mereka yg dipandang hina... 

npk mmg sikit... tp smp skrg darah x berhenti... bangla refer klinik... klinik kata patah/bengkak teruk n refer hospital"

* semoga diberi hidayah kpdnya... saya maafkan & halalkn upah cuci kereta td... jangan terlalu mendongak ke langit...

Selain itu, pekerja malang itu juga dilaporkan mengalami pendarahan dan juga patah tulang hidung akibat dibelasah lelaki tersebut.


Rata-rata netizen mengecam tindakan melampau lelaki itu, bahkan ada juga yang meminta nombor pendaftaran kereta Range Rover milik lelaki tersebut.

video

Rakaman CCTV seorang lelaki melayu memukul seorang bangla kerana menyebabkan keretanya kotor...sebaliknya meminta pampasan rm1000..bangla tersebut cedera dan di hantar ke klinik...*Jangan terlalu angkuh dan bongkak, memandang hina dengan mereka..
Posted by Video Viral on Saturday, 17 October 2015

0 comment... add one now