Nasi Goreng Lipas di Pandan Indah

Nasi Goreng Lipas di Pandan Indah

Nasi Goreng Lipas di Pandan Indah

Boikot premis makanan kotor

Sebuah gerai makanan van menjual nasi goreng-nasi lemak- mee goreng dan kuih muih di pandan indah tidak bersih.

Saya membeli nasi goreng. Bila saya buka bungkus tersebut di dapati ada lipas. Saya ingatkan ia ikan bilis goreng. Bila saya cuba alihkan ‘benda’ itu dengan dekat ianya lipas.

Nasi Goreng Lipas di Pandan Indah

Saya begitu marah dan memarahi pemilik gerai yang berasal dari indon. Dia pula memarahi saya dan mengatakan gerai dia pernah mendapat grad AAA dari MPAJ.

Saya beritahu dia, “saya tak peduli sama ada grad AAA ,BBB atau CCC. Saya memarahi beliau bahawa gerai dia tidak menjaga kebersihan sebelum menjual pada pelanggan.

Dia masih mempertahankan bahawa tak sengaja.

Nasi Goreng Lipas di Pandan Indah
Nasi Goreng Lipas di Pandan Indah

Macam mana MPAJ boleh beri grad AAA pada pemilik yang berasal dari Indon?
Macam mana MPAJ boleh lulus lesen makanan pada pendatang?
Macam mana MPAJ boleh lulus lesen makanan tempat letak kereta?
Adakah ia nya lesen sah?
Adakah MPAJ membuat tinjauan ke gerai tersebut ?
Alamat : Jalan Pandan Indah 1/23E, Pandan Indah, Ampang , Selangor.

via
Mohd Abdulla

0 comment... add one now