Penumpang Bas Wanita Seremban-KL, Sila Awasi Lelaki Ini

Penumpang Bas Wanita Seremban-KL, Sila Awasi Lelaki Ini: Stautus ini ditulis oleh mangsa,Parizan Mohd Zain di wall beliau berkenaan kelakuan tidak sopan seorang lelaki ketika berada didalam bas dari Seremban ke KL.

Penumpang Wanita Seremban -KL, Sila Awasi Lelaki Ini

"Penumpang bas especially ladies ‪Seremban-Kuala Lumpur please be careful with this sex maniac Indian guy..he pretend sleeping and at the same time he is doing his bad attitude..please be careful especially ladies...dia meraba and keep telling me he was sleeping...ko tido tapi tangan boleh meraba sampai ketiak aku ke? The best part aku mintak tolong brader melayu yg duduk next to me..dia cakap dia tak campur sebab tak nampak..oi bang..memang la dia nak meraba tak tunjuk kat kau...aku yg kena raba....amik kau kena ketuk ngan hp aku...nah amik kau gambar ko aku viral dalam Facebook ni..

Please be careful ladies!!! Dia sempat lari bila aku inform lagi kat driver bas....what the hell....

Penumpang Wanita Seremban -KL, Sila Awasi Lelaki Ini

via
Parizan Mohd Zain

0 comment... add one now