Gadis Tinggalkan Kekasih Miskin Kerana Makanan Tak Standard!

Gadis Tinggalkan Kekasih Miskin Kerana Makanan Tak Standard!,ok: Enggang dengan pipit, mana boleh bersama, tu belum campur lagi bab-bab lain..hahaha..

Seorang wanita berusia 27 tahun sanggup memutuskan hubungan dan meninggalkan teman lelakinya apabila dihidangkan sajian bertaraf sederhana bagi sambutan Tahun Baharu Cina.

Gadis Tinggalkan Kekasih Miskin Kerana Makanan Tak Standart!

Memetik laporan Shanghaiist.com, wanita tersebut yang berasal daripada golongan berada telah bersama dengan teman lelakinya sejak setahun yang lalu.

Meskipun hubungan mereka mendapat tentangan daripada kedua belah pihak, pasangan tersebut masih meneruskan perhubungan dan berhadap semua akan menjadi lebih baik sekiranya mereka sudah berkahwin.

Difahamkan, keluarga wanita itu bimbang lelaki itu tidak mampu menyediakan tempat tinggal untuk anak mereka sebaik sahaja mereka berkahwin.

Lelaki itu yang berasal daripada keluarga miskin, dikatakan membawa pulang teman wanitanya buat pertama kali ke kampungnya.

Mereka berdua merancang untuk bertemu dengan keluarga pihak lelaki buat kali pertama.

Keadaan yang berjalan lancar bertukar dingin sebaik sahaja wanita itu tiba dirumah keluarga lelaki itu dan duduk di meja makan untuk menikmati hidangan Tahun Baharu Cina.

Difahamkan lagi, dia sangat terkejut dengan hidangan makanan yang dianggap tidak setaraf dengan kedudukannya.

Wanita tersebut kemudiannya terus meninggalkan lelaki itu dan pulang semula ke Shanghai.

Insiden tersebut kemudiannya dikongsikan oleh wanita terbabit menerusi aplikasi sosial terkenal di China, Weibo.

Ia mendapat perhatian netizen dan rata-ratanya mengecam tindakan wanita itu yang dikatakan terlalu memilih dan angkuh dengan apa yang dimiliki.

via
Sinar Harian

0 comment... add one now