Tahniah, Mat Dan Dah Selamat Bertunang

Tahniah, Mat Dan Dah Selamat Bertunang,ok!: Siapa tak kenal dengan Mat Dan, lelaki inggeris yang asalnya pelancong di Terengganu akhinya memilih untuk tinggal disana. Bukan setakat tinggal dan bekerja disana, Mat Dan menjadi tular dimedia sosial apabila video beliau yang tidak kekok berbahasa lorat Terengganu menjadi viral dan akhirnya menjadi selebriti bila pihak Astro mengambil beliau untuk program terbitan mereka.

Tahniah, Mat Dan Dah Selamat Bertunang

Terkini 2 keping gambar beliau menjadi viral dimedia sosial apabila diberitakan yang Mat Dan telah selamat bertunang dengan seorang gadis pilihan hatinya yang menurut info berasal dari Jendering. Pastinya masih ramai yang tidak mengetahui, siapakah gadis bertuah itu dan pastinya ramai juga gadis2 yang berasa frust...he4x.

Tahniah, Mat Dan Dah Selamat Bertunang

Tahniah, Mat Dan Dah Selamat Bertunang

Namun begitu, mungkin "clue" yang dimuatnaik Mat Dan sebelum ini menerusi laman Instagram tentang kedatangan ibunya ke Malaysia adalah petanda yang dia akan bertunang...apapun tahniah diucapkan kepada Mat Dan, pastinya lepas ni banyak cabaran yang dihadapi dan kami mendoakan semoga pertunangan ini berjaya hingga ke jinjang pelamin.

UPDATE: Video & Gambar Majlis Pertunangan Dan Akad Nikah Mat Dan

0 comment... add one now