Dr Vida Hadiahkan RM10K Kepada Pemain Yang Main Full Time Kelantan Vs JDT

Dr Vida Hadiahkan RM10K Kepada Pemain Yang Full Time Kelantan Vs JDT,ok: Tersebar dimedia sosial, Dr Vida memberi kata semangat kepada pemain Kelantan sewaktu pertemuan Kelantan Vs JDT. Bagi peminat bolasepak, perlawanan malam tadi memang hangat apabila kedua pasukan saling serang menyerang dengan keputusan seri 2-2.

Dr Vida Hadiahkan RM10K Kepada Pemain Yang Full Time Kelantan Vs JDT

Dr Vida atau Usahawan bagi Vida Beauty adalah Dato' Dr. Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai, Dato' Dr.Vida sememangnya seorang yang tidak asing lagi namanya disekitar Perak ini kerana Beliau telah dikenali dengan penghasilan & kualiti produknya yang kian tersohor di tanah air kita.

Beliau adalah anak kelahiran Kelantan dan telah berkecimpung dalam dunia perniagaan ini hampir 16 tahun. Beliau berkelulusan Ijazah Sarjana Muda jurusan Pendidikan & Perniagaan di Universiti Sains Malaysia Penang. Seterusnya melanjutkan pelajaran hingga peringkat PHD jurusan Biologi di Universiti Charles Molnar, Hungary.



Sebelum beliau berkecimpung sepenuhnya dengan aliran Perniagaan ini, beliau adalah salah seorang tenaga pengajar di Sekolah Menengah Jenis Kebangsaan Poi Lam, Ipoh.

Beliau telah mengambil keputusan yang berani dengan meninggalkan karier beliau selaku guru dan beliau telah berusaha dengan jayanya. Dengan usaha beraninya itu, beliau telah berjaya membuka sebanyak 38 cawangan di sekitar Perak, Kuala Lumpur, Terengganu, Kedah, Penang dan Kelantan.

~ Ramai penyokong JDT mencemuh apa yang dilakukan Dr Vida, bagi admin sebenarnya tiada salah untuk dia memberikan semangat atau motivasi khusus bagi pemain dia. Tambahan pula bukan pasukan Kelantan saja yang melihat "duit" itu penting....semua pasukan termasuklah pasukan JDT sekalipun...betul tak??. Apa yang penting, sama-sama kita lihat kemajuan bolasepak negara....adakah kita mahu terus menerus melihat pasukan negeri berpuak-puak dan melihat pasukan negara terus diratah diperingkat antarabangsa??? Majulah sukan untuk negara....- darah jdt masih melekat dibadan admin...kekeke

0 comment... add one now