Aksi Mengejutkan Budak 2 Tahun Makan Angin Di Tepi Tingkap Rumah Flatnya diTingkat 8

Aksi Mengejutkan Budak 2 Tahun Makan Angin Di Tepi Tingkap Rumah Flatnya diTingkat 8 : Satu aksi menakutkan seorang budak lelaki berusia 2 tahun tiba-tiba keluar dari tingkap rumahnya yang terbuka di tingkat 8 berjaya dirakam jiran.


Video tersebut melihatkan seorang anak kecil keluar di tingkap rumahnya sambil menghulur kaki dan menjenguk kebawah tanpa menyedari dirinya dalam bahaya setelah tingkap itu terbuka.

Terdahulu, si ibu membuka tingkap kerana mahu membiarkan udara segar masuk manakala dia pula berada didapur untuk memasak.

Tindakan anak kecil itu disedari jiran yang segera menghubungi polis dalam kejadian di bandar Ural Mountains Chelyabinsk, Chelyabinsk di pinggir di Rusia.

Aksi Mengejutkan Budak 2 Tahun Makan Angin Di Tepi Tingkap Rumah Flatnya diTingkat 8

Menurut laporan, selama satu minit lebih budak tersebut berada dalam risiko terjatuh kebawah dan berdepan kemungkinan kematiannya.

Kepada anda yang tinggal di rumah flat, sila pantau keselamatan anak-anak anda, jangan sampai mende dah jadi baru nak beringat....



via
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3256500/Terrifying-moment-toddler-balances-ledge-eighth-floor-window-unsuspecting-mother-decided-let-fresh-air-in.html

0 comment... add one now