Genji Buskers Sesah Nepal Peluk Isterinya

Genji Buskers Sesah Nepal Peluk Isterinya,ok: Kurang ajar...dia ingat kat Nepal ke suka-sukaa hati peluk raba bini orang. Memang padan la kena sesah dengan suaminya si Genji Buskers. Menurut Genji di laman Facebooknya,

Genji Busker Sesah Nepal Peluk Isterinya

HATI2 DENGAN NEPAL... aku tengah setup barang nak busking depan sogo,Nepal ni datang dari belakang Farah yang tengah berdiri belakang aku terus peluk Farah dari belakang guna tangan n jerut tengkuk Farah ,tangan kiri dia buat keje.. Farah meronta tolak muka dia ,Farah tumbuk sedas... aku just jalankan kewajipan sebagai suami sahaja... tak sedar tau2 keras pastu darah meleleh ... aku tau Malaysia akan melindungi penjenayah macam nepal ni lepas ini aku yang kedalam... tq ‪#‎najibrazak‬ rezeki aku bukan dikaki lima lagi... selepas berkahwin dugaan lebih besar yang datang.

Genji Busker Sesah Nepal Peluk Isterinya

Tambahnya lagi menerusi satu komen, "Aku sepak belakng kaki dia dia tersembam.. pastu aku jack belakang tengkuk dia pas tu aku bagi saguhati dari kaki kanan aku tepat ke pipi kanan dia darah memancut...nasib dia baik masa kejadian rokok kat mulut aku.. aku isap dalam-dalam aku gi sepak speaker aku dengan nafas amarah.. kalau aku lepas kat dia dia maut... aku keliling dia 3x polis bantuan sampai... muka jambu tapi nafsu terdesak...kerja la kuat sikit kat bukit bintang rm150 je muda2 boleh on"

Genji Busker Sesah Nepal Peluk Isterinya
Genji Busker Sesah Nepal Peluk Isterinya

Kata Genji, dia bukanlah seorang yang batak like, namun apa yang dilakukannya adalah tanggungjawab sebagai suami dan sebagai rakyat Malaysia, "Kalau sayang malaysia jom viralkan post ni.. aku bukan batak like.. tetapi setiap wanita muslim dimalaysia adalah tanggungjawab kita bersama"

# Memang patut pun Nepal tu kena...selagi x bagi selagi tu la suka2 ati mak bapak dia buat kerja...

via
Genji Buskers

0 comment... add one now