Terbeli Susu Masam Di Giant KK

Terbeli Susu Masam Di Giant KK,ok: Dibawah kiriman seorang pembaca kepada fanpage kami, Video Viral setelah terbeli susu coklat kotak yang masih belum tamat tempoh di Giant, Kota Kinabalu. Ikuti kiriman beliau dibawah...

"Semalam saya dari Kota Kinabalu..singgah beli barang n air kejap di Giant Kosan Likas, Kota Kinabalu..baru hari ni nak bukak, tengok expirate date belum sampai tempoh... ingatkan masih ok, tengok2 macam ni pula n berbau basi..tapi derang masih lagi jual... nampak ada banyak lagi kat rak Giant tu.

Terbeli Susu Masam Di Giant KK

Giant tu agak jauh dari daerah saya sebenarnya, saya sekarang ada di daerah Beaufort, semalam saya dari singgah Giant tu kejap n baru balik Beaufort... nak balik pergi sana jauh... nak 2 jam setengah, resit saya masih simpan.."

Terbeli Susu Masam Di Giant KK
Terbeli Susu Masam Di Giant KK
Terbeli Susu Masam Di Giant KK

via
kiriman pembaca

#Harap2 pihak Giant Kosan KK nampak post ni n check semula jualan susu tu...kesian juga pada pembaca tu...tapi kalau nak patah balik untuk pulangkan semula susu kotak tu memang tak berbaloi sangat2 laa....so kami harap, mana-mana pihak pasaraya lebih peka dengan perkara ini agar ianya tidak berulang lagi dimasa depan...semua tahu cairan susu memang sangat sensitif pada persekitaran dan cuaca...mungkin susu tu dah rosak semasa penghantaran ke pasaraya....siapa tahu?

0 comment... add one now