PETUA UNTUK PESAKIT STROK

PETUA UNTUK PESAKIT STROK,ok!: Subhanallah. Maha pengasihnya Allah. Tersembunyi rahsia dlm setiap ciptaannya.

PETUA UNTUK PESAKIT STROK

Pada 6 ogos 2016, saya terlantar dihospital Selayang mengidap strok sebelah badan. Hanya terbaring dan duduk. Tak mampu berdiri dan berjalan. Ambil ubat hospital utk permulaan.

Keluar hospital saya usaha rawat sendiri. Alhamdulillah boleh berjalan selepas 3 bulan. Tapi kesannya terasa hingga sekarang. Sebelah kiri badan masih terasa kebas dan bisa. Terasa lemah sekali. Lebih menyedihkan saya tak mampu solat berdiri. Pergerakkan yg paling rumit ialah peralihan rukun dari sujud kpd qiam.

Sepanjang ramadhan ini saya tak dapat berjemaah dimesjid yg jaraknya hanya 300 meter dari rumah. Dah lama tahu khasiat herba ini. Tapi tak mampu merayau cari. Tekad minta tlg kwn carikan dikebun kelapa sawitnya.

Alhamdulillah baru minum 2 gelas, mlm tadi saya mampu berjemaah dimesjid. Berjaya tamatkan terawikh 20 rakaat dan 3 rakaat witir. Solat tegak qiam.

PETUA UNTUK PESAKIT STROK

Tiada masaalah lagi yg menghalang pergerakan. Terasa satu kuasa luar biasa. Setelah lebih 2 thn tak dapat rasai nikmat solat secara normal. Baru mlm tadi Allah kembalikan nikmat itu. Menitis airmataku.

Syukur terima kasih Tuhan. Tak tau apa nama herba ini. Zaman kanak2 dulu selalu jumpa dikebun nenas arwah ayah.
Maha hebat kuasa Allah.

Subhanallah Alhamdulillah Allahu Akbar.

Kredit :
Mohd Nawawi Haji Ibrahim

0 comment... add one now