Iklan Yang Membuatkan Abang Sado Meleleh Air Mata

Iklan Yang Membuatkan Abang Sado Meleleh Air Mata : Pengiat hiburan terutamanya yang terbabit pembuatan iklan di Thailand terkenal dengan pengiklanan yang baik dan mampu menyentuh hati audien.

Iklan Yang Membuatkan Abang Sado Meleleh Air Mata

Terbaru iklan cctv jenama Vizer begitu menyentuh perasaan netizen hingga dikongsikan 4,000 lebih pengguna. "There's much more truth that you are blind to", mengungkap seribu makna dan pengertian besar buat kita semua.

Dalam kehidupan yang kita telah,sedang dan akan lalui, terlalu banyak perkara yang kadangkala membuatkan kita leka hingga memandang renyah isu kemanusiaan seperti ini.

Sekali sekala kita juga perlu dikejutkan dengan iklan atau sesuatu yang mampu kembalikan kita kepada diri sebenar agar tidak terlalu mendongak tinggi.

Antara komen netizen,

Daisy Mas Daisy: Jangan rasa diri sendiri dah betul2 sempurna lebih baik dari orang lain.. kadang2 orang yang kekurangan lebih baik dari kita yang berADA...

Rikalukizi Rastafari: iklan cctv ..tapi story iklan pon...perghhh...mata masuk habuk laaa...

Nooraini Nasir: Share tk iklan satu pengajaran utk kita yg menuntun nya jgn pandang rendah pada insan yg lemah krn satu hari dia berjasa pada pada org yg membenci nya.walau pun rupa dia begitu tapi dia mempunyai hati yg lebeh baik


Iklan Syahdu
Mai nak pinjam bahu hangpa sat...huhuhuhu#iklansyahdu #terbaik
Posted by Video Viral on Friday, 28 August 2015

0 comment... add one now